V letošním roce jsme pro Vás připravili spoustu novinek. První z nich je, že od 1.1.2015 nabízíme mimo jiné i vedení účetnictví
pro živnostníky nebo střední a menší společnosti. Doposud naše asistentky fungovaly a nadále fungují jako pomocnice a asistentky pro účetní, ať už na volné noze nebo jako zaměstnankyně našich klientů. Pro žádnou z našich asistentek není problém připravit dokumenty, zpracovat účtenky, seřadit faktury, vyhledat pohledávky…prostě cokoliv, co účetní potřebuje k usnadnění svoji práce.
Nyní Vám můžeme nabídnout vedení účetnictví. Tuto službu v první řadě nabízíme již našim stálým klientům, ale mohou si ji objednat i noví klienti.
Jak se o službě dovědět více? Jednoduše – domluvte si s námi schůzku a probereme detaily spolupráce. Na informační schůzce se osobně seznámíte s naší účetní, která Vám bude od začátku spolupráce k dispozici a která zodpoví všechny Vaše dotazy.
Nezdržujte se s papírováním, nechte administrativu a účetnictví na nás a věnujte se svému businessu.