Péče o Vaše nové i stávající klienty. Domluvíme Vám schůzky s novými klienty, obvoláme urgence neproplacených faktur, rozešleme newsletter a vyřídíme požadavky ke spokojenosti Vaší i Vašich klientů.
Pokud se Vám pod názvem klientské centrum vybaví callcentra, kde otrávení operátoři odříkávají nesrozumitelné a nic neříkající texty, jejich naštvané nadřízené, kteří požadují desítky hovorů za hodinu a přitom bez kýženého výsledku,…
Pak víte, jak vypadá přesný opak našeho Klientského centra.
Jaké služby nabízíme v rámci Klientského centra?
- telefonické oslovování nových klientů
- organizace schůzek a vedení diáře, příprava podkladů na schůzky
- telefonická a emailová podpora pro Vaše klienty NONSTOP
- telefonická urgence faktur po splatnosti
- telefonické oslovování stávajících klientů – dotazníky spokojenosti, vyřízení žádostí
- tvorba a rozeslání newsletterů, pozvánek na akce, workshopy
- rozesílání urgencí k nevyřízeným žádostem
Co všechno chcete vědět o Klientském centru?
- funguje 7 dní v týdnu, 8 -18 hod nebo dle domluvy
- součástí týmu jsou zkušené a vyškolené asistentky
- celý tým absolvuje pravidelná školení k efektivní telekomunikaci
- tým podává konkrétní výsledky v reportech za den/týden/měsíc
- více než na kvantitu hovorů bez výsledků, sázíme na kvalitu provedených hovorů
- pravidelně přizpůsobujeme callscript, upravujeme dle potřeb oslovených
- tým je schopen zajistit zpracování a rozeslání newsletterů, pozvánek na akce, workshopy (od prvního grafického návrhu, návrhu textů … až po odeslání a následné obvolání k potvrzení přijetí, účasti atd.)
- tým pracuje společně či jednotlivě – dle požadavků klienta
- oslovování probíhá v českém a anglickém jazyce
- při organizaci schůzek zařídíme přípravu podkladů pro schůzky, vedení diáře, připomenutí schůzky a případné změny termínu
Pro více informací a objednávky pište na e-mail [email protected] nebo volejte na 774 371 492.