Péče o Vaše nové i stávající klienty. Domluvíme Vám schůzky s novými klienty, obvoláme urgence neproplacených faktur, rozešleme newsletter a vyřídíme požadavky ke spokojenosti Vaší i Vašich klientů.

Pokud se Vám pod názvem klientské centrum vybaví callcentra, kde otrávení operátoři odříkávají nesrozumitelné a nic neříkající texty, jejich naštvané nadřízené, kteří požadují desítky hovorů za hodinu a přitom bez kýženého výsledku,…

Pak víte, jak vypadá přesný opak našeho Klientského centra.

Jaké služby nabízíme v rámci Klientského centra?

  • telefonické oslovování nových klientů
  • organizace schůzek a vedení diáře, příprava podkladů na schůzky
  • telefonická a emailová podpora pro Vaše klienty NONSTOP
  • telefonická urgence faktur po splatnosti
  • telefonické oslovování stávajících klientů – dotazníky spokojenosti, vyřízení žádostí
  • tvorba a rozeslání newsletterů, pozvánek na akce, workshopy
  • rozesílání urgencí k nevyřízeným žádostem

Co všechno chcete vědět o Klientském centru?

  • funguje 7 dní v týdnu, 8 -18 hod nebo dle domluvy
  • součástí týmu jsou zkušené a vyškolené asistentky
  • celý tým absolvuje pravidelná školení k efektivní telekomunikaci
  • tým podává konkrétní výsledky v reportech za den/týden/měsíc
  • více než na kvantitu hovorů bez výsledků, sázíme na kvalitu provedených hovorů
  • pravidelně přizpůsobujeme callscript, upravujeme dle potřeb oslovených
  • tým je schopen zajistit zpracování a rozeslání newsletterů, pozvánek na akce, workshopy (od prvního grafického návrhu, návrhu textů … až po odeslání a následné obvolání k potvrzení přijetí, účasti atd.)
  • tým pracuje společně či jednotlivě – dle požadavků klienta
  • oslovování probíhá v českém a anglickém jazyce
  • při organizaci schůzek zařídíme přípravu podkladů pro schůzky, vedení diáře, připomenutí schůzky a případné změny termínu

 

 

  • a5

 

 

Pro více informací a objednávky pište na e-mail [email protected] nebo volejte na 774 371 492.