O nás

Pořádek v administrativě a účetnictví, bez vysokých nákladů na zaměstnance.

Sen mnoha firem a živnostníků. Naši klienti Vám potvrdí, že se tento sen může stát skutečností. Také Vy můžete mít přehled ve své kanceláři, v dokumentech, v účetnictví, aniž byste nabrali dalšího zaměstnance.

Společnost Asistentka rychle vznikla proto, aby ulehčila menším firmám a živnostníkům a vytvořila perfektní zázemí, které potřebuje každá společnost k růstu a vlastnímu rozvoji. Díky spojení několika profesionálních asistentek, které nemají zájem „odsedět“ si svoji povinnou osmihodinovou pracovní směnu, tvoříme tolik potřebné zázemí pro každého podnikatele či společnost.

Kvůli vysokým nákladům na zaměstnance jsou často rušeny pozice asistentek. Majitelé podniků potom mají nelehký úkol rozdělit neoblíbenou, ale přesto důležitou administrativní práci na ostatní zaměstnance, nebo se na ni vrhnout sami a to i po již tak náročném pracovním dni.

A právě v té chvíli přicházíme my.

Stručně řečeno, jsme tým asistentek, které mají praxi z mnoha asistentských pozic v různých oborech a které se nezaleknou žádné práce. Pracujeme on-line z domova nebo přímo u Vás ve firmě. Umíme pracovat jako tým nebo jednotlivě na Vámi zadaných úkolech. Zvládáme práci o víkendu, přes svátky či v době dovolených, kdy je většina firem a zaměstnanců v „odpočinkovém“ režimu. My jedeme na plný výkon.

Dodáme Vám chybějící článek Vašeho podnikání

V dnešní době plné papírování schází čas na skutečnou práci. Administrativa je důležitá, ale nic Vám nevydělá. Proto ji nechte na nás. Nemocná asistentka, období dovolených, jednorázová výpomoc, pravidelné zpracování dokumentů – toto vše jsme schopni rychle a kvalitně zajistit.

Naše logo znamená, že jsme právě ten chybějící dílek, který rychle doplní Vaše podnikání a Vy se můžete naplno věnovat tomu, co je pro Vás důležité – Vaší práci, rodině, osobnímu životu nebo koníčkům.

 

Naše služby

sluzby

Rychle a profesionálně doplníme Vaše podnikání.

Schopnosti našich asistentek:

  • mluví minimálně 1 cizím jazykem – angličtina, němčina, francouzština, španělština
  • držitelky mnoha certifikátů a osvědčení – MS Office Specialist, ECDL, PHP, státní zkoušky ze psaní všemi deseti, certifikáty cizích jazyků – TOEIC, certifikát DELF, Gaining Experience Abroad, Bohemia Institut MANAGEMENT,..
  • ovládají perfektně – Excel, Word, Outlook, Power Point…
  • vlastní řidičský průkaz a jsou aktivní řidičky
  • mají zkušenosti s různými softwarovými účetními programy  jako je Pohoda, Účto, SAP, Money S3, VABANK
  • mají prokazatelnou praxi na pozicích: asistentka ředitele, asistentka jednatelů společnosti,digital account manager, recepční hotelu, kancelářská recepční, fakturantka, asistentka managementu, účetní, aktivní telefonistka, softwarová konzultantka,..

Jaké jsou naše asistentky?

  • reprezentativní
  • flexibilní
  • spolehlivé
  • zodpovědné
  • týmové hráčky
  • usměvavé
  • vždy vstřícné
  • s pozitivním přístupem k věci
  • poctivé
  • všímavé
  • nadšené do své práce
  • zásadové

TIP: ÚČETNICTVÍ

Víte, že také nabízíme vedení účetnictví?

Získejte účetní a vlastní asistentku za výhodnou cenu.

Neváhejte se na nás kdykoli obrátit. Jsme tu právě pro Vás!

Kontaktujte nás

Rychlý kontakt:

Telefon: +420 608 070 638
E-mail:   [email protected]